Změny v přispívání

Autor Jan Fabini

Změny v přispívání
Změny v přispívání

Zájem o naši novou kolekci nádobí po spuštění vůbec prvního předprodeje mě opravdu mile překvapil. Přinesl sice ještě více zodpovědnosti, a tedy i starostí, protože máme nádobí stále ve výrobě, budeme jej odesílat až za pár týdnů a je tak velké množství zákazníků, kteří na něj čekají. Nicméně jsou to starosti, za které jsem na konci dne vlastně rád, protože kdyby nebyly, tak by to znamenalo, že o naše produkty není zájem. 🙂

Předprodej ještě pár týdnů potrvá, každopádně se snažím, abychom už po všech těch komplikacích dotáhli výrobu dokonce, předprodej ukončili a nádobí rozeslali. To je pro mne v tuto chvíli nejdůležitější. Naše zákazníky se snažím pravidelně informovat, jak jsme na tom, přičemž poslední zprávu, kterou jsem odeslal v tomto týdnu, jsem zveřejnil i zde na blogu: Zvýhodněný předprodej nové kolekce Marema - aktuální informace.

Všichni naši zákazníci jsou skvělí a tolerantní, za což jsem vděčný. Mimo samotné slovní poděkování ale vnímám jako povinnost zlepšovat náš produkt a služby, abychom zvyšovali naši přidanou hodnotu.

Do doby spuštění tohoto předprodeje mně za ty více než dva roky od první myšlenky o vlastním nádobí pomáhalo mnoho lidí. Na většinu věcí jsem byl ale stále sám. Navrhoval jsem naše produkty, internetový obchod, komunikoval jsem se zákazníky a dělal mnoho dalšího. Vůbec ne proto, že bych měl pocit, že zvládnu všechno nejlépe. Jako mladá firma ale samozřejmě nemáme takové prostředky, abychom tento přirozený průběh nějak přeskočili, a navíc jsem vstupoval do něčeho nového, v čem jsem se chtěl nejdříve alespoň trochu zorientovat. 

A přestože jsme vlastně stále skoro na stejném začátku a rozhodně se zorientován necítím, tak už delší dobu vnímám, že plno z těch jednotlivých činností už sám bez pomoci zkušenějších zásadně nezlepším, a naopak ty, které bych posunout mohl, musím kvůli ostatním aktivitám trochu omezovat.

Abych byl konkrétní, tak například zmiňovaný e-shop, nebo prezentaci našeho nádobí, lépe nezvládnu, ale naopak u produktů mám ještě prostoru hodně.

Nárůst objednávek a zmiňovaná ''povinnost'' v přidané hodnotě urychlily to, že jsem oslovil několik profesionálů, jejichž práce se mně líbí, požádal je o pomoc, a začali jsme vše postupně připravovat a přepracovávat. Od základu. 🙂

Změny tedy nebudou tak časté a rychlé, protože už nebudou šité horkou jehlou a dělané mnou na koleni, ale budou rozhodně kvalitnější a dlouhodobější. 

Vzhledem k tomuto přístupu jsem se rozhodl i pro omezení mého přispívání zde na blogu a na našich sociálních sítích. Doposud jsem každý týden sdílel článek, který jsem zároveň rozesílal jako newsletter, čtyři příspěvky na sociálních sítích a nepravidelně nějaká videa na náš YouTube kanál. Nově se ale často dostávám do situace, ve které bych s Vámi něco sdílel rád, ale nemůžu, protože to ještě není hotové, nebo zveřejnitelné.

Rozhodně bych vymyslel i variantu, která bude zveřejnitelná, a byl bych spokojen, že jsem si splnil ''tradiční množství''. Bylo by to ale na úkor kvality, protože bych ve sdělení nemohl být příliš konkrétní. Tvořil bych obsah kvůli tomu, aby nějaký byl, a toho jsem se vždy snažil vyvarovat.

Články a e-maily s Vámi budu nově sdílet jednou za dva týdny, a menší příspěvky na sociální sítě dvakrát či třikrát týdně. A pokud to náhodou stačit nebude, tak vždy raději vytvořím něco navíc, než naopak! 🙂

Děkuji moc za přečtení a jako vždy budu rád za zpětnou vazbu. Doufám, že brzy odbavíme veškerý předprodej a také, že se Vám budou připravované změny líbit.


Zůstaňme v kontaktu

Tipy o nádobí, vaření a novinky o naší značce odesíláme i e-mailem. Čas od času k nim navíc přidáme i nějakou speciální akci, kterou jinde nesdílíme.

Abyste zprávy dostávali také, stačí se k odběru zapsáním e-mailu zdarma registrovat:


  • Milý pane Fabini,
    moc rád bych vás tu a tam na nějakou tu chybku upozornil, případně vám doporučil nějaké to zlepšení. Bylo mi jasné, že takový nápor, jaký v posledním půlroce máte za sebou, se dříve nebo později projeví v důsledku vašeho rozhodnutí, které jste dnes prezentoval. A opět vaše rozhodnutí, byť s trochou nostalgie, nelze vyhodnotit jako špatné. Je přinejmenším moudré a vnímám jako pozitivum, že svou mladickou energii potřebujete soustředit na jiné úseky vašeho podniku. Proto vám za vaše startovní nasazení a úsilí, stejně jako za vaše produkty děkuji, i když vím, že s námi – uživateli vašeho nádobí – budete komunikovat nadále a především budete mít “prst na tepu” našich požadavků a přání. Za tu dobu, co jsem měl možnost poznat váš styl, o tom nepochybuji a těším se. V úctě váš zákazník EdPaw.

    Eduard Pawlica dne

Musí být před zveřejněním schválen.

x