Záruky našich produktů

Nezlepšilo Vám naše nádobí požitek z vaření?

Vraťte jej do 30 dní zdarma. Pokud chcete této možnosti využít, kontaktujte nás na e-mail zakaznici@fabini.cz. Každý případ řešíme individuálně a postaráme se o to, abyste s vrácením neměli jakékoliv starosti.

Pokud se o vrácení budete chtít postarat sami, vyplňte formulář pro vrácení, a společně s výrobky jej zašlete na adresu našeho skladu: Fabini (VonTom s. r. o.), Průmyslová 1306/7, 102 00 Praha 15 - Hostivař.

Záruční doby

Na naše výrobky poskytujeme prodlouženou záruku 10 let. Při koupi výrobků druhé jakosti neplatí záruka pro vady, které byly důvodem zlevnění. 

Všechny případy reklamací řešíme individuálně, pokud byste zakoupený výrobek rádi reklamovali, kontaktujte nás prosím na e-mail zakaznici@fabini.cz. Uděláme vše proto, abychom reklamaci vyřešili k vaší spokojenosti.

Pokud se o reklamaci budete chtít postarat sami, vyplňte reklamační formulář, a společně s reklamovanými výrobky jej zašlete na adresu našeho skladu: Fabini (VonTom s. r. o.), Průmyslová 1306/7, 102 00 Praha 15 - Hostivař.

Co je předmětem záruky

Záruky se nevztahují na výrobky, které byly nesprávně skladovány, nevhodným nebo nesprávným způsobem používány, pozměněny nebo čištěny za použití nesprávného postupu nebo nevhodnými čisticími prostředky. Záruky nekryjí běžné opotřebení, změnu nádobí, která nemá závažný vliv na funkci, zářezy nebo poškrábání způsobené nárazem nebo při nehodě. Záruky neplatí, pokud byl výrobek umístěn venku mimo interiér nebo ve vlhkém prostředí. Záruky se vztahují pouze na použití v domácnosti, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Všeobecně platná práva

Tato záruka vám dává určitá specifická práva. Tato záruka žádným způsobem neohrožuje vaše práva daná zákonem.

Pokyny k údržbě

Abyste mohli uplatnit záruku, musíte dodržovat konkrétní pokyny pro údržbu platné pro příslušný výrobek. Tyto pokyny naleznete zde na e-shopu v popisech jednotlivých výrobků, na jejich obalech, nebo v návodu, který k některým výrobkům zasíláme. 

Jak budeme postupovat při řešení problému

Produkt si prohlédneme a rozhodneme individuálně a dle vlastního uvážení, zda se na daný případ vztahuje příslušná záruka. Daný výrobek následně buď opravíme, nebo nahradíme stejným nebo srovnatelným výrobkem. V těchto případech uhradíme účelně vynaloženou výši nákladu. Toto se nevztahuje na opravy, které nebyly schváleny z naší strany. Nahrazené díly se stanou naším majetkem. Pokud příslušné výrobky již neprodáváme, poskytneme odpovídající náhradu, na které se společně dohodneme. 

Doba trvání záruky

Záruka je platná od data nákupu a trvá po dobu uvedenou u výrobku. Jako doklad o nákupu stačí záznam vaší objednávky v našem systému.