Další novinky
Když jsem začínal s psaním pravidelných pátečních článků a newsletterů, které dělím dle sdělení na ty o nádobí, a na ty o nás a našem postupu, tak jsem se obával, že si témata o nádobí rychle vyčerpám a spoléhal jsem spíš na ty novinky. To se ale postupem času změnilo.
Textů o nádobí jsem napsal doposud více a nápadů na další opravdu méně nemám. Spíš naopak. Čím více o tom píšu, tím více témat mě napadá. Začínám se dokonce trochu obávat, jestli to vůbec někdy stihnu všechno pojmout. Některé příspěvky budu chtít přepsat, plno témat mám úplně nových, kolekci nádobí budeme rozšiřovat o nové kousky, které budu muset popsat, rád bych se pustil také do nožů… Na druhou stranu, jeden článek týdně je zhruba padesát článků ročně, a padesát článků ročně jsou necelé tři tisíce pátečních článků, které bych měl mít možnost napsat, dožiju-li se minimálně průměrného věku dožití. A ten se navíc pravděpodobně ještě časem zvýší.
To bych tedy stihnout měl. Dokonce i když se s vámi dneska po posledních dvou článcích „5 nejpoužívanějších materiálů nádobí“ a „Jak prodloužit životnost pánve s nepřilnavým povrchem“ podělím zase jednou o ty novinky. Za posledních pár týdnů se toho totiž opět mnoho odehrálo a snad ještě více věcí je v procesu a naplánováno.
-
100 příspěvků + 1000 sledujících: Na našich sociálních sítích jsem od říjnového spuštění sdílel už stý příspěvek a na Instagramu jsme pokořili hranici prvního tisíce sledujících. Na Facebooku nám ještě přibližně dvě sta lidí do prvního tisíce chybí. 🎉
-
První parťák: Hodnotný obsah o nádobí a vaření pro vás je pro mne prioritou, abych mohl zmiňované příspěvky na sociální sítě tvořit ještě kvalitnější, požádal jsem o pomoc paní Krátkou, autorku blogu Češka z Česka, o spolupráci. K mojí radosti se rozhodla, že tuto výzvu přijme, a že se do toho se mnou pustí. Pomůže mně se o sociální sítě starat, příspěvky na ně zpracovávat a také je lépe plánovat, abych na to nebyl sám, měl lepší systém a mohl se tak soustředit i na dlouho slibovaná videa a podobně. 📷
-
Nové sady kampaní: Testujeme nové sady online reklamních kampaní, ve kterých jsme vsadili primárně na fotky z našeho lednového focení, a ve kterých stále informujeme o vzniku naší nové značky nádobí. Naprostá většina lidí se s ní totiž zatím samozřejmě vůbec nesetkala. 😊
-
Nové kolekce nádobí a nože: Po několika měsících příprav už testujeme první prototypy naší nové kolekce nádobí! Jsem z toho nadšený a ačkoliv bych se už moc rád podělil o veškeré detaily, tak vás budu muset ještě chvíli napínat. Abych to ale alespoň částečně vynahradil, tak poprvé informuji o první kolekci nožů, kterou jsem začal nedávno připravovat. V tuto chvíli mám její první návrhy, se kterými jsem oslovil několik nožířů (především ve Francii a Portugalsku), jejichž práci dlouhodobě sleduji, a u kterých věřím, že by se nám společně podařilo dosáhnout kvality a výsledku, které si představuji. Novou kolekci nádobí se nám snad podaří zveřejnit přibližně za dva měsíce a první kolekci nožů snad ne o více než další dva měsíce později. 🔧
-
Rozhovor: Začátkem nového roku mne oslovil šéfredaktor online magazínu CzechCrunch s žádostí o rozhovor o naší nové značce nádobí. Krátce jsme se sešli, já na vše s radostí odpověděl, a výsledek, tedy článek o našich začátcích, byl zveřejněn začátkem března tady. CzechCrunch je jeden z největších magazínů o podnikání a technologiích, a rozhovor se tímto směrem ubíral také, proto jsem o něm doposud jinde ani neinformoval, tak jako třeba o minulém článku v magazínu Apetit. 🙂
Mimo to začínám pracovat na nových obalech našeho nádobí, jsem v kontaktu s prvními možnými ambasadory naší značky a podobně. O tom ale zase příště, pravděpodobně po pár článcích o samotném nádobí. Jako vždycky budu moc rád za vaši zpětnou vazbu a jako vždycky jsem v případě potřeby kdykoliv k dispozici.