Výměna , reklamace a vrácení

Chcete zboží vrátit či reklamovat?

Vyplňte náš krátký formulář a my vše co nejrychleji vyřešíme.

Vyplnit formulář

Reklamace

Pokud na výrobku objevíte vadu, nebojte – každou reklamaci řešíme individuálně a vždy férově s důrazem na vaši spokojenost.

Stačí vyplnit formulář výše nebo kontaktovat naši zákaznickou podporu. Celým procesem vás provedeme. Ve chvíli, kdy je reklamace uznána, výrobek vyměníme za stejný či srovnatelný. Věříme, že vše rychle vyřešíme, aby vám vaše nádobí mohlo brzy zase dělat radost.

Vrácení zboží

Pokud vám nádobí z jakéhokoliv důvodu nesedlo, můžete ho vrátit kdykoliv – bez časového omezení. Stačí vyplnit formulář výše a postupovat podle pokynů, které vám pošleme. Celý proces je jednoduchý a rychlý, abyste měli jistotu, že vrácení či výměna proběhne bez zbytečného zdržování.

Záruka produktů

Na naše výrobky poskytujeme prodlouženou záruku až 25 let od data nákupu. Doklad o koupi není třeba – záznam o objednávce máme v systému.

Záruka se vztahuje na vady materiálu nebo výroby. Nevztahuje se však na běžné opotřebení, změnu barvy, škrábance či poškození způsobené nesprávným používáním či skladováním. 

Aby bylo možné záruku uplatnit, je nutné dodržovat pokyny k údržbě uvedené u výrobku. Záruka se vztahuje pouze na použití v domácnosti, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Máte dotaz nebo potřebujete pomoc? Jsme tady pro vás. 

📞  Zavolat zákaznické podpoře

📧 Napsat e-mail

💬 Spustit chat (klikněte do pravého dolního rohu)

Mohlo by se vám líbit

Košík
Zpátky do obchodu

Zatím se v košíku nic nenachází.