Předvánoční shon a neuvěřitelná podpora

Předvánoční shon a neuvěřitelná podpora

Uvedení mé značky na trh v říjnu, začátkem vánoční sezóny, se může zdát jako chytrý marketingový tah, za který bych se mohl poplácat po ramenou. Nebudu vám ale lhát. Stalo se tak dílem náhody. Po těch skoro dvou letech příprav jsem si přál jediné, a sice aby všechno dobře dopadlo a já prodej vlastního nádobí vůbec spustil.

O něco takového, jako je konkrétní a promyšlený termín, jsem se ani nesnažil. Tedy snažil, úplně na začátku, když jsem s přípravami začínal. Optimistická varianta byla zhruba v červnu a pesimistická právě někde kolem října, akorát roku 2018. Hodně rychle jsem přišel na to, jak naivní představy jsem měl a v rámci zachování mého duševního zdraví jsem od dalších striktních předpovědí opustil. 😊

Každopádně říjen vyšel docela hezky!

Ani jsem se nestihl rozkoukat a jsme na přelomu listopadu a prosince. Máme někdy v průběhu roku hektičtější období? Minimálně z posledních dvou týdnů mám pocit, že ne.

Jak jsem psal v jednom z předešlých článků, sice pozdě, ale přece jen jsem se začal snažit o pozvolné šíření mého příběhu a nádobí mezi více lidí. Placenou reklamu, na kterou jste možná i vy sami náhodou někde narazili, si zatím netroufnu hodnotit. Bylo by to předčasné. 

 

 

Vedle ní jsem ale také oslovil pár tvůrců, autorů kuchařek, blogů a podobně, které dlouhodobě sleduji a jejichž práce se (nejen) mně moc líbí. Požádal jsem je o možnost setkání a případnou zpětnou vazbu na moji práci a doposud jsem z jejich podpory nadšený. 

Nedovolím si za ně cokoliv tvrdit. Za sebe ale můžu říct, že naprostá většina z nich se mně postupně snaží se zmiňovanou příležitostí se potkat, inspirovat a třeba i dát zpětnou vazbu, vyhovět. Vedle milé odezvy, které se mně dostává od vás, je to pro mne velká motivace a moc si toho vážím.

Abych byl konkrétní, šlo třeba o magazín Apetit, o kterém jsem už psal. Zmiňovaný rozsáhlejší rozhovor bude sice až v lednovém čísle, nicméně jsem v minulém týdnu našel mé nádobí i v čísle prosincovém a českém speciálu. Neuvěřitelné. 😊



Vedle Apetitu jsem ohledně mé práce odpovídal také rozhovor na blog internetového portálu plného inspirace BIANO. Článek ještě není dostupný, nicméně až bude, tak vám jej hned nasdílím.

Mé nádobí se objevilo také na největší české stránce o vaření u nás toprecepty.cz, kdy se mne její zakladatel Libor Hoření rozhodl podpořit nákupem nádobí Fabini, které bude věnováno do právě probíhající vánoční soutěže. Jedná se o odměnu za první 3 místa a přiznám se, že přítomnost vedle perfektní francouzské značky nádobí Emile Henry je pro mne ctí.

Aby toho nebylo málo, včera jsem dostal šanci se potkat s Tomášem Plíškem, který pod jménem ''klukvzástěře'' tvoří a sdílí skvělý obsah o vaření na sociálních sítích, a také paní Markétou a panem Františkem Lorencovými, autory kuchařky Neplecha na plechu a stejnojmenného blogu s recepty. Všichni ještě ten den o našem setkání informovali své sledujcí na Instagramu. Děkuju moc! 



Přiznám se, že jsem si to ještě ani nestihl všechno srovnat v hlavě. Což nejspíš i z mého dnešního textu cítíte. Doufám, že mne omlouvá alespoň nenápadné úvodní varování, nebo úprava našeho e-shopu, do které se nyní pomalu pouštím.

Ať se děje co se děje, kvalita produktů a jejich nákupního procesu je pro mne stále to nejdůležitější. Pokud vám tedy v mém internetovém obchodě doposud cokoliv chybělo, neváhejte mne dát vědět. Budu moc rád. 

Stejně tak jsem Vám k dispozici ohledně čehokoliv jiného. Jako vždycky. 

PS: Několik vánočních sad nádobí, které jsme vytvořili společně s Janou Florentýnou Zatloukalovou, je ještě k dispozici. Můžete se na ně podívat zde: Vánoční sada nádobí + Vánoční kuchařka pro dceru

Autor: Jan Fabini

Košík
Zpátky do obchodu

Zatím se v košíku nic nenachází.

Mohlo by se vám hodit